حرف آخر
در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال یک آموزش با کیفیت و پروژه محور برای یادگیری کار با Call File ها هستید , بدون شک این محصول همانست که دنبالش بودید ; فقط کافیست شروع کنید .
شاید در نگاه اول اعمال محدودیت در سازمان ها امر جالبی به نظر نرسد اما اگر مدیریت زمانی مکالمات در اعمال سیاست ها و محدودیت ها های سازمانی با هدف افزایش نظم و بالارفتن بهره وری سازمان تدوین شود، به یک امر مفید و غیر قابل انکار تبدیل خواهد شد .
ماژول اعمال سیاست ها و محدودیت های ویپینگ نیز به سازمان شما کمک خواهد کرد تا به آسانترین روش و بهترین ابزارها و اعمال سیاست های دلخواه و متنوع در سیستم مرکز تلفن ویپ سازمان ، به اهداف عالیه ذکر شده در سازمان برسید .
ماژول اعمال سیاست ها و محدودیت های ویپینگ یک جایگزین مناسب ، خدمات ویپ کامل و بومی از ماژول Custom Context برای الستیکس و ایزابل و FreePBX میباشد که در جهت سیاست گذاری تماس های سازمان شما توسعه داده شده است . این ماژول دارای ۳ زیر ماژول با عناوین زیر میباشد :
در ادامه به معرفی قابلیتهای هر ۳ زیر ماژول خواهیم پرداخت .
اولین مورد از این مجموعهی شگفت انگیز ، اعمال محدودیت زمانی برای مکالمات پرسنل میباشد . شما این امکان را خواهید داشت تا برای تک تک کارمندان خود به صورت کاملا جداگانه و سفارشی ، محدودیت بر حجم مکالمات و محدودیت بر زمان مکالمات اعمال نمایید .
به عنوان مثال آقای X فقط از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر میتوانند با تلفن صحبت نمایند و در خارج از این بازه تماسهای وی به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد .
و یا برای مثالی دیگر خانم Y در طول روز میتوانند فقط ۱۰ دقیقه مکالمه با خارج از سازمان داشته باشند و خدمات voip پس از اتمام این اعتبار این فرد نتواند با خارج از سازمان تماسی بگیرد .
و یا برای مثالی دیکر آقای X اجازه تماس با خارج از سازمان را در کل ندارند و فقط میتوانند به تماسهای ورودی پاسخ دهند .
و یا حتی پیچیده تر : خانم Y میتوانند ۱۰ دقیقه با بیرون تماس بگیرند و کلا ۳۰ دقیقه با خارج از سازمان صحبت نمایند . ( ۲۰ دقیقه اجازه برای پاسخ دادن به تماسهای ورودی دارند)
اما قابلیت بزرگی در این ماژول قرار داده شده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام اتمام اعتبار کاربر برای دریافت تماس از خارج از سازمان ، ارتباط قطع نشده و به یک مسیر جایگزین برای برقراری ارتباط فرستاده شود .
به این ترتیب، شما به سادگی توانستید برای هر کارمند محدودیت جداگانه و سفارشی مطابق سیاست های سازمان خود اعمال کنید.
اگر قصد کنترل و اعمال سیاست روی تماس های گرفته شده از سازمان با خارج از کشور را دارید، این بخش از بسته نرم افزاری ما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت .
شما می توانید انتخاب کنید که تماس های با مقصد خارج از کشور بدون هیچ درنگی سریعا قطع شود و یا برای برقراری ارتباط با خارج از کشور از کاربر رمز عبور دریافت کند که این رمز عبور توسط شما در سیستم ذخیره شده است .
در کنار این تنظیمات ، این امکان وجود دارد تا شما بتوانید برخی از کارمندان خود را در سازمان از اعمال این محدودیت ها مستثنی کرده و به آن ها اجازه بدهید تا بدون محدودیت با خارج از کشور تماس برقرار کنند .
اگر مایل هستید تا تمامی تماس های خارج از کشور در سازمان تحت کنترل شما باشد، نگران نباشید زیرا با استفاده از این ماژول و فعالسازی ارسال گزارشات به ایمیل ، گزارش هر تماس به مقصد خارج از کشور برای شما به لحظه ایمیل شده و به این ترتیب کنترل کاملی از آنچه به عنوان تماس خارج از کشور در سازمان شما وجود دارد، در اختیار شما قرار می گیرد.
استفاده از این ماژول نیز بسیار ساده است . شما میتوانید به صورت نامحدود قانون برای تماس های داخلی تعریف کنید.
شما به راحتی با این ماژول میتوانید پرسنل سازمان خود را گروه بندی نمایید و برای هر گروه یک قانون مشخص وضع نمایید و یا برخی از کارمندان خود را در این قانونها مستثنی کنید .
به عنوان مثال قانونی وضع نمایید تا فقط پرسنل واحد بازرگانی بتوانند با یکدیگر صحبت نمایند و هیچ واحد دیگری نتواند با واحد بازرگانی مکالمه ای داشته باشد به غیر از مدیریت مجموعه .
یا قانونی وضع نمایید که فقط منشی و یا مدیران ارشد بتوانند با مدیریت کل سازمان مکالمه تلفنی داشته باشند .
و هزاران سناریو که به راحتی با این ماژول قابل پیاده سازی خواهد بود .
این محصول در تمامی سازمان هایی که دارای مرکز تلفنی ویپ مبتنی بر استریسک هستند ضروری میباشد . شما با دریافت این محصول و استفاده از آن میتوانید به راحتی سیاست های خود را در زمینه ارتباطات سازمانی اعمال نموده و از نحوه کار آن برای همیشه به صورت کاملا درست و بهینه مطمئن باشید .
بگذارید در همین ابتدا یکی از نتایج هیجان انگیز یادگیری و آموزش Call File ( کال فایل ) ها را برایتان بازگو نمایم :
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تلفنتان زنگ بخورد و پس از پاسخ دهی با یک متن تبلیغاتی از پیش ضبط شده مواجه شوید ؟ این تماس ها همان تماس های خودکار تبلیغاتی هستند که در مراکز تلفنی , توسعه داده شده اند .
ما هم میخواهیم در پکیج آموزش Call File به توسعه و پیاده سازی همین کمپین های خودکار تبلیغاتی در مرکز تلفن های مبتنی بر استریسک بپردازیم . صد البته بهره برداری و استفاده از Call File ها فراتر از ساخت این گونه کمپین ها ی تبلیغاتی بوده و خدمات ویپ استفاده های هیجان انگیز تر دیگری هم خواهد داشت . پس با ما همراه شوید .
ماژول تولیدی در این سناریو در یک زمان مشخص با یک گروه از مشتریان ما تماس خواهد گرفت و یک پیام تبلیغاتی را برای آن ها پخش خواهد کرد .
صد در صد بله :
چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزشی , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و خدمات voip یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .
در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال یک آموزش با کیفیت و پروژه محور برای یادگیری کار با Call File ها هستید , بدون شک این محصول همانست که دنبالش بودید ; فقط کافیست شروع کنید .
با آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک ، برای انواع مراکز تلفنی مبتنی بر استریسک میتوان انواع داشبوردهای مدیریتی را با هر زبان برنامه نویسی ، توسعه داد . با تسلط بر مفاهیم آموزش AMI در استریسک به راحتی ابزارها و ماژولهای کاربردی خود را تولید نمایید . ابزار هایی چون :
صد در صد بله :
چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزش برنامه نویسی AMI , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و خدمات voip یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .