سیستم ویپ

این وبلاگ به معرفی کامل سیستم ویپ می پردازد.

سیستم ویپ

این وبلاگ به معرفی کامل سیستم ویپ می پردازد.

آموزش برنامه نویسی AGI

با استفاده از پکیج و فیلم های آموزش AGI به راحتی پروژه هایی مانند : تلفن بانک ، مسابقه تلفنی ، IVR های پیچیده ، انواع نظر سنجی تلفنی و  … را تولید نمایید و ماژول های اختصاصی خود ، برای الستیکس ، ایزابل و هر پلتفرمی دیگری بر پایه استریسک را توسعه دهید .

در این پکیج آموزشی قدم به قدم مراحل و نکات آموزش برنامه نویسی AGI را با هم بررسی می کنیم و در انتها به پیاده سازی ۲ سناریوی با ارزش و فراگیر در سیستم تلفنی های مبتنی بر VOIP ، می پردازیم .

شما در انتهای این آموزش می توانید انواع ماژول ها و سناریو های زیر را به راحتی پیاده سازی نمایید :

  1. ساخت یک تلفن بانک واقعی
  2. ساخت انواع ماژول های نظرسنجی
  3. پیاده سازی IVR های پیچیده
  4. ساخت انواع مسابقات تلفنی
  5. ساخت ماژول حضور و غیاب پرسنلی
  6. پیاده سازی ماژول اعلان کد اپراتوری
  7. ساخت ماژول اصلاح Caller ID
  8. پیاده سازی ماژول خوشامد گویی به مخاطبان با ارسال SMS
  9. اجرای انواع سیاست گذاری ها بر روی کاربران ، تماس های ورودی و خروجی مرکز تلفن
  10. ….


  • آموزش برنامه نویسی agi در استریسک

پکیج آموزش AGI نویسی مناسب چه افرادی می باشد ؟

  1. علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. علاقه مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم های تلفنی
  3. مدیران و کارشناسان IT و شبکه

سرفصل های پکیج آموزش AGI و برنامه نویسی آن

  1. معرفی کاربرد‌های توسعه استریسک با AGI
  2. معرفی ابزار‌ها و برنامه‌های استفاده شده در این آموزش
  3. معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی
  4. معرفی AGI
  5. معرفی زبان‌ها و کتابخانه‌های AGI
  6. ساخت اولین اسکریپت AGI به زبان PHP
  7. بررسی برخی از دستورات پر کاربرد در AGI
  8. دیباگ AGI در استریسک
  9. معرفی Dead AGI و اجرای AGI در کانال‌های غیر فعال
  10. ارتباط با دیتابیس
    • نصب  PHP My Admin
    • نصب Webmin
    • واکشی داده از دیتابیس
    • ورود داده به دیتابیس
    • معرفی فایل sql.php برای دسترسی به لایه دیتابیس (راه‌کاری دیگر)
  11. بررسی و پیاده سازی دو سناریو
    • ساخت ماژول نظرسنجی
    • ساخت تلفن بانک
  12. معرفی EAGI و FastAGI
  13. باید‌ها و نباید‌ها در اسکریپت نویسی AGI

بررسی سناریوهای موجود در این بسته آموزش AGI

سناریوی اول : نظرسنجی تلفنی

  • میخواهیم مشتریانمان پس از اتمام مکالمه به نحوه ی پاسخ دهی  خدمات ویپ  اپراتور ها و یا کارشناسان ما با وارد کردن اعداد ۱ تا ۵ امتیاز دهند .
  • امتیاز های داده شده در دیتابیس ذخیره خواهند شد .
  • چنانچه امتیازی از ۳ کمتر باشد همان لحظه از مشتری میخواهیم که به صورت شفاهی دلیل نارضایتی خود را اعلام کند .
  • پیام او را ضبط خواهیم کرد .
  • پیام ضبط شده به همراه شماره اپراتور و شماره مشتری و زمان مکالمه به مدیر مربوطه ایمیل خواهد شد .

سناریوی دوم : تلفن بانک

  • مشتری با شماره تلفن بانک تماس گرفته و وارد یک IVR خواهد شد .
  • مشتری با شماره گیری عدد ۱ از موجودی خود و با زدن عدد ۲ از ۵ گردش آخر حساب خود مطلع می‌شود .
  • از مشتری خواسته خواهد شد تا شماره کارت و رمز خود را وارد نماید .
  • در صورت صحیح بودن اطلاعات موجودی حساب برای مشتری خوانده خواهد شد و ۵ گردش آخر حساب به ایمیلش ارسال خواهد شد .

پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی AGI

  1. آشنایی نسبی با مباحث Dialplan نویسی
  2. آشنایی به یک زبان برنامه نویسی مانند : PHP , Python , Perl , Linux Scripting , …

با خریداری بسته آموزش AGI نویسی چه مزایا و امتیازاتی نصیب من می شود ؟

  1. ۴۰۲ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای برنامه نویسی AGI
  2. جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
  3. تمامی کدهای تولید شده در سناریوها ی پیاده سازی شده در این آموزش تحت قالب فایل‌های PHP
  4. پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج

آیا این آموزش AGI شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :

چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزش AGI نویسی , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .


حرف آخر

در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال درآمد زایی در حوزه خدمات VOIP هستید و یا می خواهید در توسعه و برنامه نویسی مرکز تلفن های مبتنی بر VOIP  از دیگر رقبایتان پیشی بگیرید ، بی شک به این پکیج آموزشی نیاز خواهید داشت . باشد که این محصول آموزشی سهمی هر چند کوچک در آینده کسب و کار شما ایجاد نماید .

آموزش DIALPLAN در استریسک

بدون شک یادگیری مباحث Dialplan ( بخوانید : دایل پلن ) در استریسک دید وسیع و نگرشی جدید به متخصصان حوزه VOIP در زمینه استریسک و برنامه‌های مبتنی بر آن مانند : الستیکس , ایزابل و FreePBX ، خواهد داد . برای تسلط کامل بر مفاهیم VOIP داشتن دانش Dialplan در استریسک مورد نیاز یک مدیر سیستم‌های VOIP خواهد بود .

از طرفی دیگر ، اگر می‌خواهید برنامه نویسی و توسعه سناریوهای مبتنی بر VOIP را شروع نمایید بدون شک شروع کار شما ، آموزش Dialplan در استریسک خواهد بود . توسعه انواع ماژول های ویپ و برنامه نویسی انواع برنامه های مبتنی بر استریسک ، همگی به ناچار گریزی به برنامه نویسی دایل پلن Dialplan خواهند داشت .

در این پکیج آموزشی قدم به قدم مراحل و دستورات و معماری برنامه نویسی دایل پلن در استریسک را مرور خواهیم کرد و در طول آموزش چندین سناریوی کاربردی و با ارزش را پیاده‌سازی خواهیم کرد .

شما در انتهای این دوره  آموزشی Dialplan در استریسک به تمامی مفاهیم خدمات ویپ زیر مسلط خواهید شد :

  1. معماری و ساختار توسعه برنامه های تولید شده برای سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک
  2. آشنایی با معماری برنامه‌هایی از جمله : الستیکس , ایزابل و FreePBX
  3. یادگیری دستورات پرکاربرد در استریسک برای توسعه انواع سناریوهای تلفنی
  4. پیاده سازی انواع سناریوها و برنامه‌های تکمیلی مراکز تلفن
  5. پیاده سازی انواع سیاست گذاری‌های تلفنی در سازمان
  6. ….


  • آموزش Dialplan در استریسک

پکیج آموزش دایل پلن در استریسک مناسب چه افرادی می باشد ؟

  1. علاقه‌مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. مدیران و کارشناسان IT , ICT و شبکه
  3. مدیران مراکز تلفنی و مراکز تماس
  4. مدیران ارشد سیستم‌های VOIP
  5. علاقه‌مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم‌های تلفنی

سرفصل های پکیج آموزش برنامه نویسی  DIALPLAN در استریسک

  • معرفی ابزار‌ها و برنامه‌های استفاده شده در این آموزش
  • معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی
  • مفهوم توسعه در استریسک
  • معرفی ابزار‌های توسعه در استریسک
  • مفهوم Channel و بررسی انواع آن در استریسک
  • تشریح فایل extensions.conf , تعریف Context , Dialplan
  • آشنایی با : Extension , Priority , n , Label , same , Comment
  • فراخوانی Context ها و File ها در یکدیگر :
    • فراخوانی یک Context در Context ای دیگر
    • فراخوانی زمانبندی شده‌ی Conetxt ها
    • روش‌های فراخوانی یک فایل در فایلی دیگر
  • تمرین Dialplan نویسی (مرور عملی مباحث گذشته)
  • آشنایی کلی با ساختارFreePBX  و ایزوهای مبتنی بر آن
  • بررسی فرایند ساخت یک داخلی
    • در استریسک
    • در ایزوهای مبتنی بر FreePBX
  • بررسی ارتباط Channel و Context
    • در استریسک
    • در ایزوهای مبتنی بر FreePBX
  • تمرین Dialplan نویسی (مرور عملی مباحث گذشته)
  • بررسی اپلیکیشن‌های Answer , Playback , Hangup
  • دیباگ کد‌های Dialplan و آشنایی مختصر با محیط CLI در استریسک
  • بررسی اپلیکیشن‌های Background , WaitExten , Goto
  • بررسی اپلیکیشن‌های Verbose , NoOp
  • بررسی انواع متغییر‌ها در Dialplan
  • بررسی اپلیکیشن Dial
  • سناریوی اول : برنامه‌ای هوشمند برای گرفتن موجودی و یا آخرین گردش‌ها از حساب‌ بانکی
  • اپلیکیشن Dial در CLI استریسک
  • کار با Local Channel ها در استریسک
  • آشنایی با Function ها در Dialplan
  • فارسی سازی فایل‌ها و تغییر زبان پیش‌فرض استریسک
  • بررسی اپلیکیشن‌های SayNumber , SayDigits , SayAlpha , SayPhonetic
  • بررسی اپلیکیشن‌های Authenticate و DISA
  • بررسی اپلیکیشن‌های Read , System
  • بررسی Expression ها و کار با رشته های متنی در Dialplan
  • بررسی اپلیکیشن‌های ExecIF, GotoIF , GotoIFTime
  • سناریوی دوم : ساخت یک منشی دیجیتال یا AA
  • سناریوی سوم : ساخت برنامه مدیر منشی
  • بررسی Dial Patterns در استریسک
  • سناریوی چهارم : توسعه برنامه مدیر منشی قبلی
  • سناریوی پنجم : بستن ۰۰ و موبایل برای برخی از داخلی‌ها
  • بررسی اپلیکیشن ChanSpy
  • سناریوی ششم : بهبود عمل شنود در FreePBX  , Elastix , ISSABEL
  • بررسی Extension های از پیش تعریف شده
  • آشنایی با Macro و Subroutine ها
  • آشنایی با مسیر های Dial در FreePBX و ایزوهای مبتنی بر آن

بررسی سناریوهای موجود در این بسته آموزشی

سناریوی اول : برنامه‌ای هوشمند برای گرفتن موجودی و یا آخرین گردش‌ها از حساب‌ بانکی

  • می‌خواهیم فقط با شماره گیری یک عدد ۳ رقمی و بدون وارد کردن شماره حساب و خدمات voip  یا رمز عبور و … موجودی و یا چند گردش حساب بانکی خود را بشنویم .
  • این عملیات بوسیله Dial کردن سرویس تلفن بانک ارائه شده توسط بانک مورد نظر انجام خواهد شد .

سناریوی دوم : ساخت یک منشی دیجیتال یا AA

  • یک منشی دیجیتال را با استفاده از امکانات Dialplan ایجاد خواهیم کرد .

سناریوی سوم : پیاده سازی برنامه مدیر ، منشی

  • می‌خواهیم در سازمان هر کسی که اقدام به شماره‌گیری داخلی مدیر می‌کند ، تماس او به جای مدیر به منشی متصل شود و سپس منشی تماس را به مدیر مربوطه منتقل نماید .
  • منشی و برخی از کارکنان به صورت استثنا اجازه تماس مستقیم با مدیر را خواهند داشت .

سناریوی چهارم : توسعه برنامه مدیر ، منشی

  • برنامه مدیر منشی تولید شده در سناریوی قبلی را توسعه خواهیم داد تا این برنامه کاربردی‌تر شود .

سناریوی پنجم : بستن ۰۰ برای برخی از داخلی‌ها

  • میخواهیم برای برخی از کاربران سازمان امکان تماس با خارج از کشور را مسدود نماییم .

سناریوی ششم : بهبود عمل شنود FreePBX , Elastix و ایزابل

  • همان‌طور که می‌دانید برنامه شنود موجود در الستیکس و یا ایزابل با کاستی‌های همراه می‌باشد . ازجمله :
    • با شماره گیری کد شنود هر کسی می‌تواند هر مکالمه‌ای را شنود نماید .
    • برای شنود یک داخلی خاص ابزاری موجود نمی‌باشد و باید با زدن دکمه “*” داخلی‌ها را برای شنود پیمایش کرد .
  • این کاستی‌ها را جبران میکنیم تا یک برنامه شنود کامل و کاربردی داشته باشیم :
    • اجازه شنود مکالمات فقط در اختیار برخی از داخلی‌ها خواهد بود .
    • می‌توانیم به صورت مستقیم یک داخلی خاص را شنود نماییم .
    • امکانات مختلفی از جمله صحبت با داخلی مورد نظر در حین شنود مکالمه را به این ابزار اضافه می‌کنیم .

برخی از تمرین‌های موجود در این پکیج آموزشی

تماس با چندین شماره به صورت هم‌زمان ولی با زمان‌های انتظار مختلف

  • بوسیله یک دستور با سه شماره به صورت هم‌زمان تماس گرفته خواهد شد ولی زمان شروع تماس‌ها و زمان انتظار برای پاسخ هر شماره متفاوت خواهد بود . (تمرین مبحث Local Channel ها)

پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی دایل پلن

  1. آشنایی نسبی با استریسک یا الستیکس ، ایزابل و یا FreePBX

با خریداری بسته آموزش برنامه نویسی دایل پلن چه مزایایی نصیب من می‌شود ؟

  1. ۶۹۰ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای یادگیری Dialplan در استریسک
  2. جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
  3. پکیج فارسی سازی الستیکس ، ایزابل و در کل سیستم‌های مبتنی بر استریسک
  4. تمامی کدهای تولید شده در سناریوهای پیاده سازی شده در این آموزش
  5. پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج

آیا این بسته آموزشی شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :

چنانچه به هر دلیلی پس از خرید این بسنه آموزش Dialplan در استریسک , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .


حرف آخر

در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنم چنانچه آستین‌های خود را بالا زده‌اید برای داشتن تخصص بیشتر در زمینه VOIP و اگر می‌خواهید ماژول‌ها و سناریوهای دلخواه خود را در ویپ تولید نمایید ، بدون شک اولین قدم شما یادگیری مفاهیم Dialplan خواهد بود . پس همین حالا این قدم را بردارید اما محکم و با اراده .

پکیج ویدیویی آموزش ایزابل ISSABEL

در این سری از پکیج های ویدیویی و فیلم های آموزش VOIP  با آموزش ESSABEL ، از صفر تا صد ، در کنار شما هستیم برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن پر قدرت ویپ ، بوسیله محبوب‌ترین نرم‌افزار تلفنی رایگان در دنیا ، یعنی ایزابل .

بدون شک ایزابل ( ISSABEL ) در حال حاضر محبوب‌ترین نرم‌افزار برای راه‌اندازی یک سیستم تلفنی  VOIP با امکانات فراوان در دنیا می‌باشد که یادگیری و تسلط بر امکانات بی نظیر آن می‌تواند تغییر چشم‌گیری در کسب و کار شما ایجاد نماید .

شما در انتهای این مجموعه از فیلم‌های آموزش VOIP ایزابل (Issabel)  ، می‌توانید به راحتی یک مرکز تلفن ویپ پر قدرت با امکانات زیر را پیاده سازی نمایید :

  1. مدیریت بر تماس‌های ورودی و خروجی
  2. پیاده سازی انواع IVR های یک یا چند مرحله ای
  3. ضبط کلیه مکالمات با انواع سناریو‌ها
  4. صندوق صوتی پیشرفته
  5. راه‌اندازی انواع Ring Group
  6. پیاده سازی انواع Time Condition ها
  7. انواع صف‌های ساده و پیچیده
  8. سیستم پیجینگ , Paging
  9. امکان کنفرانس صوتی و تصویری
  10. اتصال به انواع کارت‌ها و گیتوی‌های تلفنی
  11. اتصال به SIP Trunk مخابرات
  12. گرفتن انواع گزارشات مدیریتی از مرکز تلفن
  13. کلیه تنظیمات امنیتی
  14. یک فکس سرور همه کاره
  15. یک میل سرور حرفه‌ای
  16.  و ده‌ها امکان و سناریوی دیگر ….


فیلم‌های آموزش فارسی ایزابل ( ISSABEL ) مناسب چه افرادی می باشد ؟

  1. علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. علاقه مندان به راه‌اندازی مرکز تماس‌های پیشرفته
  3. مدیران و کارشناسان IT و شبکه

سرفصل های بسته آموزشی ISSABEL

  1. آشنایی با ایزابل
  2. آشنایی با مفاهیم ویپ
  3. آموزش نصب ایزابل
  4. تنظیمات شبکه ایزابل
  5. تنظیمات داخلی ها
  6. تنظیمات مسیر وردی و خروجی
  7. تنظیمات ترانک
  8. ترانک بین ایزابل و گیت وی نیوراک
  9. ترانک بین ایزابل و گیت وی گرند استریم
  10. ترانک بین دو ایزابل ( الستیکس)
  11. آموزش استفاده از کارت های ویپ
  12. راه اندازی SIP Trunk مخابرات در ایزابل
  13. دایال پترن در ایزابل
  14. فارسی سازی ایزابل
  15. صندوق صوتی ایزابل
  16. تنظیمات ساعت کاری در  ایزابل
  17. راه اندازی IVR در  ایزابل
  18. صف در ایزابل
  19. ضبط مکالمات در ایزابل
  20. تهیه نسخه پشتیبان از ایزابل
  21. تقویم ایزابل
  22. انتقال تماس در ایزابل
  23. گزارش تماس ها در ایزابل
  24. راه اندازی فکس سرور روی ایزابل
  25. تنظیمات امنیتی در ایزابل (مقدماتی)

پیش نیازهای لازم برای شروع یاد‌گیری ایزابل

تنها نیاز شما برای شروع این دوره آموزشی ، آشنایی نسبی با مباحث Network + می‌باشد .

مدت زمان دوره ویدیویی آموزش ISSABEL

این دوره شامل بیش از ۸۳۰ دقیقه فیلم با کیفیت با فرمت mp4 می‌باشد ، خدمات ویپ که به محض تهیه این دوره ، قابل دانلود در قسمت دانلود‌های من در وب‌سایت می‌باشد .

مدرس دوره آموزشی ایزابل

مهندس حمید رضا آروین نژاد :

  • کارشناس ارشد شبکه
  • مدرس ارشد دوره‌های میکروتیک
  • مدرس دوره‌های ویپ ایزابل ، الستیکس و FreePBX
  • توسعه دهنده سیستم‌های تلفنی ویپ مبتنی بر استریسک
  • مشاور و مجری ده‌ها پروژه ویپ سازمانی
  • نویسنده کتاب آموزش میکروتیک دوره MTCNA به زبانی ساده
  • مدیر فنی شرکت ویرا پردازش رامان ، ویپینگ

آیا این بسته آموزشی ایزابل شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :

چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزش ایزابل , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید خدمات voip و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .


آموزش راه اندازی VOIP سیسکو – CME

در این دوره از مجموعه آموزش‌های ویدیویی ویپ آموزش سیسکو ، از صفر تا صد راه‌اندازی مرکز تلفنی CME سیسکو در کنار شما عزیزان خواهیم بود . بدون شک آشنایی و تسلط به راه‌اندازی و تنظیم سرویس‌های VOIP سیسکو به عنوان برترین ارائه دهنده تجهیزات شبکه و ویپ ، تاثیر چشم‌گیری در توسعه کسب و کار شما خواهد داشت .

شما پس از گذراندن این دوره به راحتی می‌توانید با Call Manager یا مرکز تلفنی CME سیسکو به طور کامل کار کنید و سناریو‌ها و سرویس‌های ویپ مورد نظر خود را راه‌اندازی کنید .


  • فیلم آموزش ویپ سیسکو CME

سناریو‌های موجود در دوره آموزشی CME :

همانطور که همه ما می‌دانیم ، هیچ گاه مطالعه تئوری یک مطلب بار آموزشی کافی برای ما نخواهد داشت . خدمات ویپ به همین دلیل در این دوره آموزشی ، سناریو‌های بسیار مفید و کاربردی را با تجهیزات واقعی و یا مجازی ، پیاده‌سازی خواهیم نمود تا به طور کامل با مطالب مورد بحث و اشکالاتی که ممکن است در مسیر پیاده‌سازی سناریوهای VOIP سیسکو با آن رو به رو شویم آشنا شوید . برخی از مفید‌ترین سناریو‌هایی که راه‌اندازی خواهیم نمود عبارت است از  :

  1. راه‌اندازی مرکز تلفنی CME سیسکو
  2. راه‌اندازی Voice VLAN
  3. تغییر فریمور تلفن سیسکو
  4. اتصال روتر سیسکو به خطوط شهری
  5. اتصال روتر سیسکو به SIP Trunk مخابرات
  6. اتصال روتر سیسکو به خطوط دیجیتالی E1
  7. اتصال روتر سیسکو به مراکز تلفنی ایزابل
  8. اتصال روتر سیسکو به تجهیزات آنالوگ قدیمی
  9. ….

فیلم‌های آموزش فارسی CME سیسکو مناسب چه افرادی است ؟

  1. علاقه‌مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. دانشجویانی که می‌خواهند تخصص‌های خود را افزایش داده و وارد بازار کار شوند .
  3. مدیران شبکه و کارشناسان IT
  4. ….

پیشنیاز‌های دروه ویدیویی آموزش CISCO CME :

پیشنیاز اصلی مطالعه دوره آموزشی CCNA Collaboration – CME دوره +Network می‌باشد .

تذکر : آشنایی با دوره CCNA R&S می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آموزشی داشته باشد خدمات voip اما در طول دوره در هر جا که نیازی به مطالب دوره CCNA R&S باشد آن مبحث معرفی خواهد شد .

روند آموزش فیلم‌های آموزشی مرکز تلفن CME سیسکو به چه صورت می‌باشد ؟

در این دوره از آموزش‌های ویدیویی CCNA Collaboration – CME تمامی مطالب مرتبط با مرکز تلفنی CME سیسکو از کتاب ۰۶۰-۲۱۰ مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شما پس از گذراندن این دوره می‌توانید به راحتی سناریو‌های متعددی را با CME ، Call Manager راه‌اندازی کرده ، و کسب و کار خود را توسعه دهید .

در قدم بعدی پس از اتمام این دوره مطالب مرتبط با مرکز تلفن CUCM سیسکو به صورت پکیج جداگانه از طریق سایت ارائه خواهد شد تا شما عزیزان به طور کامل به تمامی مباحث مرتبط با دوره CCNA Collaboration مسلط شوید و به عنوان یک کارشناس VOIP سیسکو ، سناریو‌های بسیار پیشرفته‌ای و پیچیده‌ای را راه‌اندازی کنید .

آیا بسته آموزشی ویپ CISCO شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :

چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری پکیج آموزش Cisco CME , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .




آموزش توسعه و برنامه نویسی استریسک

اجازه بدید در ابتدا به توضیح دلایل و ضرورت های آموزش برنامه نویسی استریسک بپردازیم .

اگر وارد این صفحه شده اید احتمالا فردی هستید که با سیستم تلفنی استریسک تا حدی آشنایی دارید ، اما به دنبال پیاده سازی سناریوهای شخصی و سازمانی خود هستید . احتمالا دوست دارید استریسک و ایزوهای مبتنی بر آن ( الستیکس ، ایزابل و FreePBX ) را مجبور سازید تا هر آنچه شما می خواهید و یا دستور می دهید ، انجام دهند .

این را بدانید با تسلط بر مفاهیم توسعه و برنامه نویسی استریسک ،  یقینا هیچ سناریوی ارتباطی در حوزه فناوری اطلاعات وجود نخواهد داشت که شما آن را نتوانید با استریسک پیاده سازی کنید . سناریوهایی چون :

  • ساخت یک تلفن بانک
  • پیاده سازی ماژول نظرسنجی
  • پیاده سازی انواع مسابقات تلفنی
  • ساخن انواع تلفن های گویای هوشمند
  • پیاده سازی ماژول حضور و غیاب پرسنل
  • پیاده سازی ماژول خرید و پرداخت تلفنی
  • اتصال مرکز تلفن سازمان شما به یک CRM
  • ایجاد انواع سیاست های تلفنی در یک سازمان

استریسک فقط یک سیستم تلفنی متن باز نیست . استریسک یک پلتفرم برای ارتباط میان شما با سناریوهای هیجان انگیز دنیای واقعی می باشد . می پرسید چه سناریوهایی ؟

  • آیا دوست دارید درب پارکینگ منزل خود را با تلفن باز کنید ؟
  • آیا دوست دارید روشنایی خانه خود را از راه دور با یک تلفن مدیریت کنید ؟

همه این آیا ها با استفاده از توسعه و آموزش برنامه نویسی Astrisk قابلیت اجرا و پیاده سازی دارند .

ویپینگ چه پیشنهاداتی برای آموزش برنامه نویسی استریسک دارد ؟

ما برای کسانی که پا به به دنیای سیستم های تلفنی متن باز به خصوص استریسک گذاشته اند ، خدمات ویپ پکیج هایی را در قالب فیلم و جزوات آموزشی آماده کردیم . شما می توانید همین حالا با این پکیج های آموزشی شروع به توسعه سیستم تلفنی استریسک خود کرده و ماژول های مورد نیاز خود را به راحتی تولید نمایید .

با خرید دوره های آموزش برنامه نویسی استریسک ، چه امکاناتی نصیب من می‌شود ؟

در هر پکیج آموزشی در ویپینگ ما معمولا ۳ نوع محتوا به شما ارائه می کنیم :

  1. فیلم ضبط شده با کیفیت از کل دوره
  2. جزوات دوره ها در قالب فایل pdf و Power Point
  3. تمامی برنامه ها و سناریوهای تولید شده در طول دوره

آیا محصولات آموزشی ویپینگ شامل پشتیبانی هم می‌شوند ؟

ما برای هر محصول آموزشی یک دوره پشتیبانی هم در نظر گرفته‌ایم . خدمات voip زیرا اعتقاد داریم آموزش بدون تمرین کارآمد نخواهد بود . این پشتیبانی ها معمولا به صورت تلفنی ، ایمیل و عضویت در گروه کانال خصوصی ویپینگ انجام خواهد شد . مدت زمان و نوع پشتیبانی برای هر محصول متفاوت بوده که در صفحه خود محصول شرح داده شده است .

آیا محصولات آموزشی ویپینگ شامل گارانتی هم می‌شوند ؟

بله ; چنانچه پس از خریداری و استفاده از هر کدام از محصولات ، آن را بی کیفیت ارزیابی نمودید و یا محتوای آموزشی را مطابق سرفصل های عنوان شده در صفحه محصول ندیدید ، کل وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد .