-
تنظیم CALL TRANSFER در CME
شنبه 4 آبان 1398 15:52
سلام . با بیست و پنجمین مقاله از مجموعه بلاگ آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . تنظیم CALL TRANSFER در CME همانطور که از عنوان مقاله پیداست ، در این قسمت از آموزشهای وبسایت میخواهیم تنظیمات و پیکربندی Call Transfer در CME را مورد بررسی قرار دهیم . با ما همراه باشید . CALL TRANSFER در CME یکی از متداولترین...
-
آشنایی با CALL PARK در CME
شنبه 4 آبان 1398 15:49
سلام . با قسمت بیست و چهارم از سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . آموزش CALL PARK در CME همانطور که از عنوان مقاله پیداست در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش VOIP میخواهیم با قابلیت Call Park در CME آشنا شده و سپس به بررسی نحوه تنظیم و راهاندازی این قابلیت در روتر سیسکو بپردازیم . معمولا زمانی که یک...
-
ساخت دفترچه تلفن در CME
شنبه 4 آبان 1398 15:41
سلام با قسمت بیست و سوم از سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . ساخت دفترچه تلفن در CME همانطور که از عنوان مقاله پیداست ، در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش CME میخواهیم به بررسی نحوه ایجاد دایرکتوری اسامی یا دفترچه تلفن در CME بپردازیم . با ما همراه باشید . ایجاد دایرکتوری اسامی در CME : یکی از...
-
نحوه تنظیم CME COR
شنبه 4 آبان 1398 15:38
سلام . با قسمت بیست و دوم از سری مقالات آموزشی CME سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . تنظیم CME COR همانطور که از عنوان مقاله پیداست در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش ویپ سیسکو میخواهیم به بررسی نحوه تنظیم CME COR یا چگونگی اعمال محدودیت تماس به کاربران سیستم تلفنی VOIP سازمان بپردازیم . با ما همراه باشید . آموزش نحوه...
-
آشنایی با TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو
شنبه 4 آبان 1398 15:33
سلام . با قسمت بیست و یکم از سری مقالات آموزشی CCNA Collaboration در خدمت شما عزیزان هستیم . آموزش TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو در این قسمت از سری مقالات آموزش CME سیسکو میخواهیم بحث جلسه بیستم را ادامه داده و در مورد دستکاری شمارهها به کمک Translation Profile در روتر سیسکو صحبت کنیم . پس با ما همراه باشید ....
-
دستکاری شماره در روتر سیسکو
شنبه 4 آبان 1398 15:10
سلام . با قسمت بیستم از سری مقالات آموزشی CCNA Collaboration در خدمت شما عزیزان هستیم . دستکاری شماره در روتر سیسکو همانطور که از عنوان مقاله پیداست ، در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش ویپ سیسکو میخواهیم مطالب و نکات کاربردی را در مورد نحوه دستکاری شماره در روتر سیسکو بیاموزیم . با ما همراه باشید . آشنایی با نحوه...
-
آشنایی با INBOUND DIAL PEER در روتر سیسکو
شنبه 4 آبان 1398 15:00
سلام . با قسمت نوزدهم از سری مقالات آموزش INBOUND DIAL PEER در روتر سیسکو ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . همینطور که عنوان مقاله پیداست ، در این قسمت از مقالات آموزشی سیسکو ، میخواهیم در مورد یکی از مباحث مهم دنیای سیسکو یعنی Inbound Dial Peer در روتر سیسکو صحبت کنیم . با ما همراه باشید . INBOUND DIAL PEER در...
-
آشنایی با نحوه پردازش تماس در روتر سیسکو
شنبه 4 آبان 1398 14:04
سلام . با قسمت هجدهم از سری مقالات آموزش نحوه پردازش تماس در روتر سیسکو ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزشی VOIP میخواهیم به یکی دیگر از مفاهیم و نکات بسیار کاربردی ویپ سیسکو بپردازیم . موضوع مورد بحث این قسمت از بلاگهای آموزشی سیسکو همانطور که از عنوان مقاله پیداست ، نحوه پردازش...
-
آشنایی با کامند PLAR در روتر سیسکو
شنبه 4 آبان 1398 13:42
سلام . با یکی دیگر از قسمتهای مقالات آموزش کامند PLAR در روتر سیسکو ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزشی VOIP میخواهیم در مورد یکی از کامندهای بسیار پرکاربرد CME یعنی کامند PLAR در روتر سیسکو صحبت کنیم و کاربرد و نحوه تنظیم این پارامتر را روی تجهیزات خود ، مورد بررسی قرار دهیم . با...
-
آشنایی با نحوه استفاده از WILDCARD در DIAL PEER ها
شنبه 4 آبان 1398 13:32
سلام . با قسمت شانزدهم از سری مقالات آموزش CCNA Collaboration در خدمت شما عزیزان هستیم . آموزش نحوه استفاده از WILDCARD در DIAL PEER در این قسمت از مجموعه مقالات آموزشی ویپ سیسکو میخواهیم به یکی از مباحث کاربردی جهت تعیین Destination Pattern یعنی استفاده از wildcard در Dial Peer ها بپردازیم . با ما همراه باشید ....
-
آشنایی با نحوه نوشتن VOIP DIAL PEER
شنبه 4 آبان 1398 13:21
سلام . با قسمت پانزدهم از سری مقالات آموزش نحوه نوشتن VOIP DIAL PEER ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از دوره بلاگی CCNA Collaboration میخواهیم مبحث نوشتن Dial Peer ها را با آموزش نحوه نوشتن VOIP Dial Peer ادامه دهیم و سناریوی مطرح شده در قسمت چهاردهم را کامل نماییم . با ما همراه باشید . نحوه نوشتن...
-
آشنایی با نحوه نوشتن POTS DIAL PEER
دوشنبه 22 مهر 1398 17:23
سلام . با قسمت چهاردهم از سری مقالات آموزشی ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از سری مقالات آموزشی دوره CCNA Collaboration میخواهیم بحث Dial Peer ها را که در قسمت سیزدهم در مورد آنها صحبت کردیم را ادامه دهیم . همانطور که در قسمت قبلی مقالات گفته شد ، به طور کلی دو نوع Dial Peer داریم . یکی POTS Dial...
-
آشنایی با کاربرد DIAL PEER و انواع آن در روتر سیسکو
دوشنبه 22 مهر 1398 13:56
سلام . با قسمت سیزدهم از سری مقالات آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مجموعه مقالات آموزشی ویپ میخواهیم به یکی از مهمترین مباحث CCNA Collaboration بپردازیم . همانطور که از عنوان مقاله پیداست موضوع مورد بحث این قسمت از مقالات آموزشی ، بررسی کاربرد Dial Peer ها و انواع آن در روتر سیسکو میباشد...
-
آشنایی با VWIC در روتر سیسکو
دوشنبه 22 مهر 1398 13:54
سلام . با قسمت دوازدهم از سری مقالات آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . همانطور که از عنوان مقاله پیداست ، در این قسمت از مجموعه مقالات CCNA Collaboration میخواهیم به بررسی ماژول VWIC در روتر سیسکو بپردازیم و تنظیمات اولیه برای راهاندازی این ماژول برای اتصال به خطوط E1 را معرفی نماییم . با ما همراه باشید ....
-
آشنایی با ماژول FXS در روتر سیسکو
دوشنبه 22 مهر 1398 13:48
سلام . وقت بخیر . با قسمت دهم از سری مقالات آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مقالات آموزشی ویپ میخواهیم به بررسی یکی از ماژولهای کاربردی یعنی ماژول FXS در روتر سیسکو بپردازیم و برخی از کامندهای کاربردی برای راهاندازی این قطعه را معرفی کنیم . با ما همراه باشید . معرفی ماژول FXS در روتر...
-
آموزش CME سیسکو , سناریو عملی راه اندازی CME
دوشنبه 22 مهر 1398 13:21
سلام . با قسمت نهم سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از آموزشهای VOIP میخواهیم مطالبی را که تا این مرحله در مقالات آموزش VOIP سیسکو مطرح کردهایم را در قالب یک سناریوی عملی مرور کنیم و توسط نرمافزار Packet Tracer ، با نحوه راه اندازی CME و ایجاد فایل کانفیگ تلفنها بیشتر آشنا شویم ....
-
تنظیمات DHCP سرور در روتر های سیسکو
دوشنبه 22 مهر 1398 13:13
سلام . با قسمت هشتم از سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مقالات آموزش ویپ میخواهیم به نحوه تنظیم سرویس DHCP در روتر سیسکو برای IP دهی به تلفنها و معرفی سرور TFTP بپردازیم . با ما همراه باشید . اگر مقاله ششم را به یاد داشته باشید ، گفتیم که برای رجیستر شدن تلفن سیسکو باید یک روند به...
-
آشنایی با مفهوم VOICE VLAN
دوشنبه 22 مهر 1398 13:08
سلام . با قسمت هفتم سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مقالات آموزش VOIP میخواهیم مفهوم Voice VLAN و نحوه تنظیم آن در تجهیزات سیسکو را در قالب یک سناریو مورد بررسی قرار دهیم و پس از آن مروری بر مفهوم CDP یا Cisco Discovery Protocol داشته باشیم . با ما همراه باشید . اگر به خاطر داشته...
-
مراحل رجیستر شدن تلفن های VOIP سیسکو
دوشنبه 22 مهر 1398 12:39
سلام . به قسمت ششم سری مقالات آموزش ویپ سیسکو خوشآمدید . در این قسمت از مقالات آموزش ویپ میخواهیم کمی با نکات و ویژگیهای سختافزاری تلفن سیسکو آشنا شویم و روند کلی رجیستر شدن این تلفنها روی مرکز تلفن سیسکو را مرور کنیم . با ما همراه باشید . بررسی ویژگیها و سختافزار تلفن سیسکو : شاید بهتر باشد در ابتدا برای...
-
آشنایی با محصولات VOIP سیسکو – بخش دوم
دوشنبه 22 مهر 1398 12:29
سلام . با ادامه بررسی محصولات و راهکارهای ویپ سیسکو در قسمت پنجم از سری مقالات آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . همانطور که میدانید در قسمت قبل یعنی مقاله معرفی راه کارها و محصولات VOIP سیسکو – قسمت اول ، سه محصول CME , CUE , CUCM از راه کارهای ویپ سیسکو را معرفی کردیم و ویژگیهای هر یک از این محصولات را...
-
آشنایی با محصولات VOIP سیسکو – بخش اول
دوشنبه 22 مهر 1398 12:18
وقت بخیر . با قسمت چهارم از سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . پس از آشنایی با مفاهیم و مقدمات اولیه VOIP میخواهیم وارد دنیای سیسکو شویم و یک مرور کلی بر ویژگیها و کاربردهای محصولات ویپ سیسکو داشته باشیم . کمپانی سیسکو برای راهاندازی یک مرکز تلفنی تحت شبکه قدرتمند محصولات و تجهزات بسیار متنوعی...
-
PVDM چیست ؟
یکشنبه 21 مهر 1398 15:15
سلام . به دومین قسمت مقالات آموزش ویپ سیسکو خوش آمدید . در این قسمت از دوره آموزش VOIP سیسکو و یا Cisco Collaboration میخواهیم بحث را با یکی از مهمترین قطعات ضروری برای راهاندازی یک مرکز تلفنی مبتنی بر راهکارهای سیسکو ، یعنی PVDM ادامه دهیم . اولین سوالی که حتما برای شما مطرح میشود این است که PVDM چیست و چه...
-
آموزش ویپ سیسکو COLLABORATION
سهشنبه 16 مهر 1398 13:12
سلام . به اولین قسمت از دوره آموزش ویپ سیسکو خوش آمدید . در این دوره از مقالات آموزش ویپ گروه ویپینگ میخواهیم به بررسی و آموزش گام به گام مراکز تلفنی تحت شبکه کمپانی بسیار قدرتمند Cisco بپردازیم . برای شروع در ابتدای کار با مباحث و مفاهیم اولیه سیستمهای تلفنی شروع میکنیم و گام به گام با توضیح مطالب مختلف و انجام...
-
تغییر فریمور تلفن سیسکو مدل ۷۹۶۱ و ۷۹۴۱
سهشنبه 16 مهر 1398 12:50
در این قسمت از مقالات آموزشی ویپ سیسکو به بررسی نحوه تغییر Firmware تلفن سیسکو ۷۹۶۱ و ۷۹۴۱ که نسبتا از Frimware یکسانی استفاده میکنند ، میپردازیم . همانطور که در مقاله آموزشی نحوه تغییر FIRMWARE تلفن سیسکو ۷۹۶۰ و ۷۹۴۰ ذکر شد ، در برخی مواقع لازم است تا فریمور برخی از تلفنهای قدیمی سیسکو که به صورت پیش فرض از پروتکل...
-
تغییر FIRMWARE تلفن سیسکو مدل ۷۹۶۰ و ۷۹۴۰
سهشنبه 16 مهر 1398 12:47
در این مقاله آموزشی به بررسی نحوه تغییر Firmware تلفن سیسکو ۷۹۶۰ و ۷۹۴۰ که از فریمور نسبتا یکسانی استفاده میکنند ، میپردازیم . همانطور که میدانیم برای اتصال تلفنهای ویپ به مرکز تلفن استریسک عموما از پروتکل SIP استفاده میشود ، این در حالی است که تلفنهای ۷۹۶۰ ، ۷۹۴۰ و اغلب تلفنهای شرکت سیسکو به صورت پیش فرض از...
-
سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ
یکشنبه 7 مهر 1398 13:28
همواره یکی از چالش هایی که مدیران با آن مواجه هستند. ارزیابی عملکرد کارکنان خود می باشد . در مراکز پشتیبانی و یا خدمات مشتریان بهترین راه حل برای ارزیابی کارایی کارکنان نظر سنجی از مشتریان می باشد . نظر سنجی سنتی از مشتریان فرآیندی وقت گیر و پر هزینه می باشد . اما ما راه حلی نوین برای این مشکل داریم . ماژول نظرسنجی...
-
ماژول اعلام کد اپراتوری
یکشنبه 7 مهر 1398 13:16
ماژول اعلام کد اپراتوری برای الستیکس، ایزابل و FREEPBX در یک نگاه آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که هنگام تماس با یک مرکز تلفنی یک سازمان، پیش از برقراری ارتباط با اپراتورِ پاسخگو به شما، اطلاعات آن اپراتور، مانند کد اپراتوری و یا حتی نام اپراتور، به شما اعلام و سپس تماس تلفنی برقرار شود؟ اگر به عنوان مشتری...
-
ماژول ارسال پیامک خوش آمدگویی به مخاطبین
یکشنبه 7 مهر 1398 12:28
نگاهی گذرا به ماژول ارسال پیامک خوش آمدگویی به مخاطبین در دنیای امروز کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتریان به ابزاری مهم در جهت افزایش درآمد و کاهش هزینه های سازمان تبدیل شده است و این امر از طریق گامهایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینهسازی روابط طولانیمدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته میشود،...
-
دفترچه تلفن تحت وب هوشمند
یکشنبه 7 مهر 1398 12:15
معرفی دفترچه تلفن تحت وب هوشمند یکی از نیازهای همیشگی در سازمان ها و ادارات ، برقراری تماس های تلفنی با تلفن همراه یا ثابت مشتریان و همکاران می باشد ، طبیعتا مدیریت حجم بالای اطلاعات مخاطبان با استفاده از روش های قدیمی مانند استفاده از دفترچه تلفن های کاغذی، امری دشوار و سخت خواهد بود . این امر معمولا در بسیاری از...
-
سیستم تماس گیر خودکار و ارسال پیام صوتی
یکشنبه 7 مهر 1398 12:07
معرفی سیستم تماس خودکار و پیامک صوتی با استفاده از سیستم تماس گیر خودکار و ارسال پیامک صوتی با گروهی از مشتریانتان به صورت کاملا اتوماتیک و زمانبندی شده تماس گرفته خواهد شد و برای آنها یک پیام تبلیغاتی پخش خواهد شد و یا آنها را به یک سیستم نظر سنجی هدایت نمایید و یا آنها را به یک صف از اپراتورهای واحد فروش خود سوق...