-
دوره آموزش استریسک و فیلم های آموزشی ویپ ASTERISK
شنبه 5 مرداد 1398 11:15
لذت بخشترین جنبه از زندگی انسانها امکان برقراری ارتباط با یکدیگر است. این ارتباط استریسک اگر بوسیله فناوریهای جدید فراهم گردد جذابیت آن را چند برابر خواهد کرد. آموزش استریسک نرمافزاری است که راهاندازی ارتباطاتی از این نوع را بر روی بستر شبکههای کامپیوتری فراهم میکند . در دوره آموزش استریسک (Asterisk) سعی...
-
10 دلیل برای اینکه چرا باید از VOIP استفاده کنیم
دوشنبه 31 تیر 1398 13:28
پیش از اینها در مورد مزایای VOIP صحبت کرده بودیم . امروز به دلایل بیشتر برای مهاجرت از اموزش ویپ سیستم سانترال به VOIP میپردازیم . با پیشرفت تکنولوژی روز ، بسیاری از سازمانها در حال ارتقاء سیستمهای ارتباطی خود هستند . جالب است بدانید مزایای ویپ که در ارتقاء ارتباطات مخابراتی ، بیشترین این ارتباطات از سیستمهای...
-
مقایسه امنیت HOSTED IP PBX و ON-PREMISE IP PBX
دوشنبه 31 تیر 1398 13:27
هدف از ارایه این مقاله مقایسه امنیت Hosted IP PBX و on-premise IP PBX میباشد چرا که این روزها بحث و جدال میان طرفداران hosted IP PBX و on-permise IP PBX همچنان ادامه دارد . با توجه به اینکه هر یک از این دو سیستم مزایا و معایب خود را دارند ، باهم به بررسی هر یک میپردازیم . آنچه مشخص است ، تعمیر و نگهداری سرویس...
-
PBX چیست و چگونه کار می کند ؟
دوشنبه 31 تیر 1398 13:26
براستی سیستمهای PBX چیست و امروزه چه نقشی در توسعه کسبوکارها دارند ؟ امروز میخواهیم دربارهی سیستمهای تلفنی PBX صحبت کنیم . حتما” این اسم را قبل تر از اینها شنیدهاید اما شاید آشنایی دقیقی با آن نداشته باشید . از شما دعوت میکنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با معانی و کارایی PBX ها بیشتر آشنا شوید . PBX...
-
راه اندازی مرکز تماس و CALL CENTER
دوشنبه 31 تیر 1398 13:22
در این مقاله میخواهیم راه اندازی مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان یک ابزار مهم و مدیریتی در سازمانها و شرکتهایی که واحد پاسخ گویی حرفهای به مشتریان دارند مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم به راستی چه چیز باعث میشود از راه اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین قدمهای افزایش بهرهوری و بالا...
-
راه اندازی مرکز تماس و CALL CENTER
دوشنبه 31 تیر 1398 11:57
در این مقاله میخواهیم راه اندازی مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان یک ابزار مهم و مدیریتی در سازمانها و شرکتهایی که واحد پاسخ گویی حرفهای به مشتریان دارند مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم به راستی چه چیز باعث میشود از راه اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین قدمهای افزایش بهرهوری و بالا...
-
هزینه نصب و راه اندازی VOIP (ویپ)
شنبه 29 تیر 1398 11:01
سلام . به یکی دیگر از مقالات گروه VoiPing خوش آمدید . در این قسمت از سری مقالات کاربردی ویپ میخواهیم به بررسی نحوه برآورد هزینه راه اندازی ویپ در یک سازمان به عنوان یکی از مهمترین دغدغههای یک کسب و کار و نحوه کاهش هزینههای تلفنی سازمان به کمک سیستمهای تلفنی VOIP بپردازیم . مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیتهای...
-
کدک صوتی چیست ؟
شنبه 29 تیر 1398 10:59
سلام ، به یکی دیگر از مقالات آموزشی VoiPing خوش آمدید . حتما تا به حال هنگام بررسی و جستوجو در مورد مراکز تلفنی و یا گیتویها نام Codec را شنیدهاید و میدانید که هنگامی که در یک سیستم تلفنی ، کدک صوتی در ویپ را درست تنظیم نکنیم ، با اختلالات و مشکلات بسیار زیادی رو به رو میشویم . ولی واقعا کدک صوتی چیست ؟ و چگونه...
-
ویپ چیست ؟ VOIP چگونه بر کسب و کار ما تاثیر میگذارد ؟
شنبه 29 تیر 1398 10:54
اجازه بدهید قبل از پاسخ به سوال ویپ چیست ؟ مروری بر تاریخچه شکل گیری ارتباطات تلفنی بیندازیم : ارتباطات تلفنی از کجا آغاز شد ؟ ” آقای واتسون …. شما آنجا هستید ؟ ” voip چیست ؟ این اولین جملهای بود که گراهامبل در صبح روز یکشنبه در تاریخ ۲۵ ژانویه ۱۹۱۵ در پشت تلفن بیان کرد . همانطور که همهی ما میدانیم این روز ، به...
-
بررسی مزایا و معرفی امکانات و کاربرد های VOIP
شنبه 29 تیر 1398 10:46
قبل از بررسی مزایای VOIP ویپ و به تصویر کشیدن امکانات و کاربرد های VOIP ، اجازه دهید یک حقیقت انکار ناپذیر را برای شما بازگو نمایم : جهان امروز با تغییرات اساسی روبرو است . سیستم ها به یک تجربه بیدرنگ تبدیل شده اند ؛ ما با جریان بیرحمی از پیامها و ارتباطات روبرو هستیم . همه چیز در حال دیجیتالی شدن است تا توان هضم...